Όπως είναι γνωστό, την περασμένη άνοιξη, στο τότε Υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών μετά από πολλές συσκέψεις αποφασίστηκε, αντί της κατασκευής νέου κτιρίου αεροσταθμού εμβαδού 10.400 τμ, η αξιοποίηση του υπάρχοντος αεροσταθμού (1.500 τμ), με παράλληλη αναβάθμισή του και η προσθήκη νέου κτιρίου, δηλαδή νέος αεροσταθμός συνολικής επιφάνειας της τάξεως των 3.500 τμ.. Ο προϋπολογισμός των υπολειπόμενων εργασιών της νέας πρότασης είχε εκτιμηθεί σε 8.000.000 €, έναντι των 21.000.000 € της αρχικής πρότασης.
Η πρόταση ανασχεδιασμού του έργου είναι η βέλτιστη, διότι είναι κατά 13.000.000 € οικονομικότερη, σαφώς πιο λειτουργική, ενώ ταυτόχρονα δεν διαλύθηκε η υφιστάμενη εργολαβία.
Όπως ενημερώθηκε ο Σταύρος Καλογιάννης από το Υπουργείο Υποδομών και την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), έχει ήδη εκπονηθεί η αρχιτεκτονική προμελέτη του κτιρίου του αεροσταθμού και η μελέτη διαμόρφωσης του περιβάλλοντος χώρου και έγιναν αποδεκτές από τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών της ΥΠΑ. Ο ανάδοχος του έργου υπέβαλε επίσης την στατική και την ηλεκτρομηχανολογική μελέτη του νέου κτηρίου οι οποίες βρίσκονται στο στάδιο της έγκρισης.
Εν τω μεταξύ η Ολυμπιακή προγραμματίζει για το προσεχές διάστημα τη δρομολόγηση μεγάλου αεροσκάφους, τύπου Airbus, για ορισμένες ημέρες την εβδομάδα, στη διαδρομή Ιωάννινα – Αθήνα.
«Η υλοποίηση μιας τέτοιας πρότασης θα αποτελέσει θετική εξέλιξη, στο πλαίσιο αναβάθμισης των υπηρεσιών του αερομεταφορέα και του αεροδρομίου Ιωαννίνων» δήλωσε ο Σταύρος Καλογιάννης.