Τουρισμός – Ψηφιακή Καμπάνια Προβολής Των Ιωαννίνων
Τουρισμός – Ένα ισχυρό αποτύπωμα, ειδικά στην εσωτερική αγορά, άφησε η πρώτη ψηφιακή καμπάνια προβολής των Ιωαννίνων που υλοποιήθηκε από τον Δήμο.
Παράλληλα ολοκληρώθηκε η έκδοση νέου υλικού σε έντυπη και ψηφιακή μορφή όπως και η παραγωγή βίντεο προβολής της πόλης.
Ο Δήμος οργανώνει τα επόμενα βήματα εξωστρέφειας μέσα σε συνθήκες δύσκολες που μπορεί ανά πάσα στιγμή να ανατρέψουν τα πάντα.
Αυτό επεσήμανε και ο Δήμαρχος Μ. Ελισάφ στη συνέντευξη τύπου που δόθηκε όπου παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα των μέχρι τώρα πρωτοβουλιών που υλοποιήθηκαν και ο σχεδιασμός για το επόμενο διάστημα.
«Βρισκόμαστε σε μία δύσκολη και μεταβατική περίοδο. Μία περίοδο που καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από τις μεταλλάξεις και την πορεία του εμβολιασμού» σημείωσε ο Δήμαρχος. Υπογράμμισε πως για την πόλη των Ιωαννίνων το πρώτο και σημαντικό ζητούμενο είναι να μην οδηγηθούν σε ματαίωση μεγάλες εκδηλώσεις. Πρόκειται για αθλητικές και συνεδριακές εκδηλώσεις που έχουν προγραμματιστεί για το φθινόπωρο.
«Οφείλουμε να διατηρήσουμε καλές υγειονομικές συνθήκες ώστε να μην οδηγηθούμε σε νέες περιπέτειες» υπογράμμισε χαρακτηριστικά. Ακόμη τόνισε ότι ήδη τον Ιούνιο με τα υβριδικά συνέδρια που έγιναν η πόλη φιλοξένησε σημαντικό αριθμό επισκεπτών.
«Όλο το προηγούμενο διάστημα είχαμε μια συνεχή παρουσία σε εθνικά και διεθνή μέσα με συνεντεύξεις και αφιερώματα ενώ μετείχαμε σε πολλές τηλεδιασκέψεις. Αυτό που συναντούμε είναι ένα πολύ θετικό κλίμα για τα Γιάννενα αλλά και μία επιφυλακτικότητα λόγω της πανδημίας» υπογράμμισε.
Ο αντιδήμαρχος τουρισμού Γιώργος Λώλης αναφέρθηκε αναλυτικά στην ψηφιακή καμπάνια που ολοκληρώθηκε με χρήση για πρώτη φορά σύγχρονων ψηφιακών μέσων όπως τα κοινωνικά δίκτυα και οι πλατφόρμες της Google.
Η καμπάνια αυτή είχε μεγάλη απήχηση και μπορεί να λειτουργήσει ως η βάση για να ακολουθήσει αντίστοιχη περισσότερο στοχευμένη είτε σε περιοχές είτε σε ηλικίες.
Από τον Δήμο ολοκληρώθηκε η παραγωγή, εγκρίθηκαν από τον ΕΟΤ και είναι ήδη διαθέσιμα τρία βίντεο προβολής της περιοχής.
Τέλος δημιουργήθηκαν εύχρηστοι ταξιδιωτικοί οδηγοί –ενημερωτικά φυλλάδια και χάρτες.
«Η ανάπτυξη του τουρισμού και η ενίσχυση της εξωστρέφειας του τόπου μας αποτελούν προτεραιότητα για τη Δημοτική Αρχή.
Οι προσπάθειές μας κατά την διάρκεια των μηνών της πανδημίας δεν περιορίστηκαν. Τουναντίον ακολούθησαν τις επιταγές της εποχής και ενισχύθηκαν μέσω ποικίλων δράσεων προβολής ώστε να είμαστε έτοιμοι για την ημέρα της σταδιακής επανεκκίνησης του τουρισμού» υπογράμμισε ο κ. Λώλης.
«Η ψηφιακή καμπάνια που υλοποιήθηκε ήταν πολύ σημαντική και πετυχημένη. Με ιδιαίτερα θετικό αποτύπωμα στην εσωτερική αγορά» ανέφερε ο σύμβουλος τουρισμού του Δήμου Σπύρος Πέγκας.
Ο ίδιος ανέφερε ότι η χρονιά παραμένει δύσκολη για τον τουριστικό τομέα. Ακόμη έκανε γνωστό ότι τα Γιάννενα θα είναι ένας από τους δέκα αστικούς προορισμούς που θα περιλαμβάνονται στην καμπάνια που θα υλοποιήσει ο ΕΟΤ κατά την χειμερινή περίοδο.
Παρουσιάζοντας τα επόμενα βήματα για το Δ. Ιωαννιτών ανέφερε ότι θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση η ίδρυση και λειτουργία του Γραφείου Συνεδριακού Τουρισμού. Σκοπός του γραφείου αυτού θα είναι η προσέλκυση διεθνών συνεδρίων, κάτι που λείπει από την πόλη και μπορεί να ενισχύσει σημαντικά το διεθνές της αποτύπωμα.
Πέραν αυτού σχεδιάζεται επίσκεψη τον Σεπτέμβριο στα Τίρανα για εμβάθυνση των συνεργασιών. Επισκέψεις σε Αθήνα και Λευκωσία στο πλαίσιο της διπλωματίας πόλεων, συμμετοχή σε εκθέσεις του εσωτερικού και του εξωτερικού –εφόσον υλοποιηθούν- καθώς και νέες συναντήσεις για την διασύνδεση του αεροδρομίου με νέους προορισμούς.
Παράλληλα, όπως ανέφερε ο κ. Πέγκας θα συνεχιστεί η προσπάθεια για την ανάδειξη της τοπικής γαστρονομίας.
Τουρισμός – Ψηφιακή Καμπάνια Προβολής Των Ιωαννίνων