Ο Σύλλογος Εργαζομένων της «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε» (ΣΕΤΕΟ), συμμετέχει στην διήμερη απεργία 24 και 25 Ιανουαρίου που προκήρυξε η Ομοσπονδία μας ΟΣΕΤΕΕ, προκειμένου να αντισταθεί στην υποβάθμιση των τεχνικών εταιρειών του ευρύτερου δημόσιου τομέα για τους παρακάτω λόγους :
Α) Με βάση τους διαδοχικούς νόμους που εφαρμόστηκαν από το 2009 και μετά, το μέσο μισθολογικό κόστος στην εταιρεία μας έχει μειωθεί μέχρι στιγμής πάνω από 50% και αναμένεται να ξεπεράσει το 60%.Οι νέες αυτές εξοντωτικές περικοπές στους μισθούς μας, εφόσον τελικά υλοποιηθούν, θα οδηγήσουν αναπόφευκτα στην σημαντική αποδυνάμωση της «ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε», καθώς θα συνεχισθεί με μεγαλύτερη ένταση η αποχώρηση εξειδικευμένου προσωπικού (η οποία ήδη έχει ξεκινήσει) σε έργα του εξωτερικού, στερώντας έτσι πολύτιμη τεχνογνωσία και εμπειρία τόσο από την εταιρεία, όσο και από τη Χώρα.
Β) Το ζήτημα της αξιοπρεπούς αποζημίωσης των εκτός έδρας μετακινήσεων των εργαζομένων της εταιρείας μας (ιδιαίτερα σε κάποιες ειδικότητες πλην μηχανικών δεν καλύπτει ούτε στοιχειωδώς τις ελάχιστες απαιτούμενες δαπάνες) τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, καθώς και της κάλυψης των δαπανών μακροχρόνιας εγκατάστασης μακριά από την έδρα μας, δεν έχει ακόμη λυθεί παρ’ όλο που η εταιρεία καλείται να καλύψει εκ των ενόντων, αξιόπιστα και όχι με όρους τηλεεπίβλεψης, την κατασκευή των πολλών έργων που έχει αναλάβει στην ελληνική επικράτεια (νησιά Βορείου και Νοτίου Αιγαίου, κάθετοι άξονες σε Καστοριά-Φλώρινα-Αρδάνιο κ.τ.λ) και στα Βαλκάνια.Εάν δεν λυθούν τα παραπάνω προβλήματα, η εταιρεία θα στερηθεί των επιχειρησιακών δυνατοτήτων της να εκτελέσει εκ των ενόντων τα έργα 2 δις. που έχει αναλάβει για την επόμενη τριετία, με προφανή δυσμενή αποτελέσματα στην απρόσκοπτη υλοποίηση των συγχρηματοδοτούμενων έργων του ΕΣΠΑ και συνακόλουθα στην πολυπόθητη ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας.
Γ) Η πρόσφατη αναιτιολόγητη αφαίρεση των σημαντικών μακροχρόνιων αρμοδιοτήτων στα οδικά έργα παραχώρησης Μαλιακός-Κλειδί και Ε65, σε συνδυασμό με την δρομολογούμενη παραχώρηση της Εγνατίας Οδού και των καθέτων αξόνων, στερούν από την εταιρεία την οποιαδήποτε προοπτική σε βάθος χρόνου, και μάλιστα σε έναν τομέα που έχει αναπτύξει ιδιαίτερη τεχνογνωσία και εμπειρία, μοναδική στον ελληνικό χώρο.Σε αντιπαραβολή με την παραπάνω αφαίρεση σημαντικού αντικειμένου, διεκδικούμε από το Υπουργείο την ανάληψη νέων έργων και νέων αρμοδιοτήτων, προκειμένου να αξιοποιηθεί πλήρως η εταιρεία ως ένα βασικό αναπτυξιακό εργαλείο στον τομέα των έργων υποδομής, προς όφελος της ελληνικής οικονομίας και με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον.
Δ) Αντιδρούμε στο θολό εργασιακό τοπίο των ημερών, με την μη εφαρμογή των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και το άδικο οριζόντιο μέτρο της διαθεσιμότητας που οδηγεί σε απολύσεις.
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΔΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΜΙΣΘΩΝ
ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ -ΑΠΟΛΥΣΗΣ
ΝΕΑ ΕΡΓΑ, ΝΕΟΙ ΡΟΛΟΙ, ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ ΑΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Οικονομία
Ενθαρρυντικά σημάδια σε συγκεκριμένους τομείς της οικονομίας διαπιστώνουν οι Έλληνες εργοδότες που συμμετείχαν στην έρευνα για τις προθέσεις προσλήψεων κατά το τέταρτο τρίμηνο...
Οικονομία
Τις προσδοκίες της ΔΕΗ για στήριξη της λιγνιτικής παραγωγής, παράμετρο που ο επικεφαλής της επιχείρησης Μανόλης Παναγιωτάκης, στην ομιλία του κατά τη συζήτηση του...
Αρχική
Τα νέα στοιχεία του υπουργείου Εργασίας δείχνουν ότι η έκρηξη της ανεργίας και η εργασιακή ζούγκλα οδηγούν σε φτωχοποίηση μια ολόκληρη γενιά εργαζομένων. Σύμφωνα με τα στοιχεία...
Οικονομία
Το άρθρο – παρέμβαση του Aλέκου Παπαδόπουλου με τίτλο «Tο ελληνικό ευρωδίλημμα» («K» – ηλεκτρονική έκδοση, 24.5.2013) πρέπει να διαβάστηκε, τουλάχιστον από εκείνη τη...