Με μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε, την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013, το εκπαιδευτικό σεμινάριο για την προβολή, προώθηση και δημιουργία επώνυμων αγροτικών προϊόντων (brade name) που διοργάνωσε το Επιμελητήριο Άρτας με την υποστήριξη των εταιρειών “Northwest Strategic Management” και “Αγρεπιχειρείν”.Στο σεμινάριο με τίτλο “Πώς να δημιουργήσετε την δική σας ανταγωνιστική μάρκα αγροτικού προϊόντος – Τα στάδια από την ιδέα στο τελικό προϊόν”, διήρκησε 8 ώρες και συμμετείχαν παραγωγοί -τυποποιητές εσπεριδοειδών, λαδιού, μελιού και γλυκών του κουταλιού, υπάλληλοι ή μέλη των ΔΣ των Αγροτικών Συνεταιρισμών της Άρτας, γεωπόνοι, άνεργοι και φοιτητές.
Ο Εισηγητής του σεμιναρίου Κώστας Μπαλάφας, –MSc in Marketing ΟΠΑ (Senior Brand Manager FMCG FrieslandCampina, Vivartia, Chipita / Ιδρυτής και Γενικός διευθυντής Olive Vision)- αναφέρθηκε μεταξύ άλλων, σε βασικές έννοιες και τεχνικές προβολής και διαφήμισης, οργάνωσης και εκσυγχρονισμού των επιχειρήσεων, στα εργαλεία χρηματοδότησης (επιδοτήσεις – δανεισμός) και πως κάποιος μπορεί να τα αξιοποιήσει, στη νομοθεσία και τις διαδικασίες αδειών και πιστοποιήσεων και τα κανάλια διανομής, φέρνοντας συγκεκριμένα παραδείγματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Ιδιαίτερη βαρύτητα έδωσε ο κ. Μπαλάφας στην εκπόνηση ενός βιώσιμου επιχειρηματικού σχεδίου. Όπως είπε αποτελεί βασική προϋπόθεση για ένα σωστό ξεκίνημα.
Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου διαπιστώνοντας ότι υπάρχει έντονο ενδιαφέρον –καθώς οι αιτήσεις συμμετοχής ξεπέρασαν την αρχική πρόβλεψη- εξετάζει το ενδεχόμενο να επαναλάβει το σεμινάριο σε σύντομο χρονικό διάστημα.