Ο εορταστικός τζίρος των εμπορικών επιχειρήσεων κυμάνθηκε στα 6,8 δισ. ευρώ και ήταν και φέτος μειωμένος κατά 10%, από πέρυσι, «αλλά σε σύγκριση με τη μείωση των εισοδημάτων των καταναλωτών κατά τουλάχιστον 32% πρέπει να μας ικανοποιεί», όπως αναφέρει σε άρθρο του για τη νέα χρονιά ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου, Βασίλης Κορκίδης. Ο κ. Κορκίδης σχολιάζει ότι το Σαββατοκύριακο πριν τα Χριστούγεννα και η Δευτέρα, προπαραμονή της Πρωτοχρονιάς ήταν οι καλύτερες ημέρες από πλευράς πωλήσεων με πρωτιά στη προτίμηση των καταναλωτών τα παιδικά ρούχα και παιχνίδια, ακολούθησαν τα είδη ένδυσης-υπόδησης, τα gadgets, τα καλλυντικά και τα βιβλία.